Znajdziecie tu Państwo informacje dotyczące wymiany wodomierzy, zgłaszania awarii,
sposobów dokonywania odczytów wskazań wodomierzy, na postawie których rozliczane są usługi świadczone
przez Zarząd Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Ciepłownictwa.
Znajdziecie tu Państwo informacje dotyczące wymiany wodomierzy, zgłaszania awarii,
sposobów dokonywania odczytów wskazań wodomierzy, na postawie których rozliczane są usługi świadczone
przez Zarząd Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Ciepłownictwa.
Zgłoszenie awarii prosimy przekazać
telefonicznie
na nr telefonu :
(w godzinach 7:00 15:00 od poniedziałku do piątku):
Wodomierze główne na przyłączach wodociągowych do nieruchomości są własnością ZGKLiC. Zarząd posiada szczegółową ewidencję wodomierzy i na bieżąco kontroluje sprawność wodomierzy oraz ważność cech legalizacji.
Monterzy ZGKLiC wymieniają wodomierze (bez dodatkowych opłat) zgodnie z wewnętrznym harmonogramem tak, aby używane były tylko wodomierze z ważnymi cechami legalizacji