Dział Obsługi Klienta


KOMUNIKAT

 Uprzejmie informujemy, że ze względu na wzrost liczby zakażeń COVID-19 ZGKLiC w Lublińcu od 12 października br. wstrzymuje do odwołania bezpośrednie odczyty wodomierzy dokonywane przez Inkasentów w budynkach Odbiorców Usług.
 W związku z powyższym prosimy Odbiorców Usług o dokonanie samodzielnego odczytu wodomierza i podanie tej informacji bezpośrednio do Inkasenta.

Inkasenci:
Piotr Furman: 668-807-886
Dariusz Lizurek: 668-807-884
Dariusz Monkos: 606-179-435

 W przypadku nie otrzymania aktualnego stanu wodomierza, Inkasent wystawi fakturę zgodnie ze średnim zużyciem z poprzednich 3 miesięcy.

Dział Obsługi Klienta


Lubliniec, dnia 10.04.2020r.


KOMUNIKAT

  ZGKLiC informuje, że w związku z rozpoczynającym się sezonem letnim jest możliwe jednorazowe zwolnienie z opłaty za odprowadzanie ścieków w przypadku jednokrotnego napełniania basenu wodą wodociągową.

  Wniosek można złożyć tylko jeden raz w sezonie letnim w terminie do dnia 31.08.2020r.

  ZGKLiC zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania wniosków w przypadku pogorszenia sytuacji hydrologicznej.

  W przypadku basenów o dużej pojemności (tj. powyżej 15 m3) lub kilkukrotnego napełniania basenu, zalecane jest opomiarowanie poboru wody podlicznikiem ogrodowym.

  W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy dzwonić pod nr 351- 40-12;  351- 40-11 w godzinach od 7:00 do 15-00.

JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK:

Wniosek Standardowy - przed napełnieniem basenu

  1.   Przed napełnieniem basenu należy złożyć wniosek o nienaliczanie opłaty za kanalizację sanitarną na potrzeby napełniania basenu kąpielowego, który dostępny jest w zakładce do pobrania na naszej stronie www.zgklic.pl oraz w siedzibie ZGKLiC. 
  2.   Po odliczenie opłaty za odprowadzone ścieki należy zgłosić się po napełnieniu basenu z bieżącym stanem licznika do Działu Obsługi Klienta w celu wystawienia faktury. 

Wniosek Elektroniczny - po napełnieniu basenu

  1.   Zaloguj się do swojego konta w E-BOK
  2.   eBOK->
  3.   Zgłoszenia->
  4.   Rejestruj nowe zgłoszenie->
  5.   Wniosek o nienaliczanie opłaty za kanalizację sanitarną - basen)
  6.   Wypełnij wniosek
  7.   Kliknij Zatwierdź
  8.   Po weryfikacji wniosku, zostanie wystawiona faktura i udostępniona w serwisie E-BOK oraz przesłana na adres email.

Dział Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Zarządu Gospodarki Komunalnej,
Lokalowej i Ciepłownictwa 
w Lublińcu ul. Spokojna 2, pokój nr 8.


tel. (034)  351 40 11

       (034) 351 40 12


e-mail:  dok@zgklic.pl


Godziny otwarcia DOK: poniedziałek – piątek, 7.00 – 15.00
 

W godzinach otwarcia w Dziale Obsługi Klienta :

  • Pomożemy  wypełnić wnioski
  • Objaśnimy procedury postępowania
  • wystawimy fakturę
  • przyjmiemy wnioski,
  • w razie konieczności skontaktujemy  z pracownikiem merytorycznym odpowiedzialnym za załatwienie sprawy.

W biurze można podpisać umowy, odebrać dokumenty, opinie, decyzje.