KOMUNIKAT
Uprzejmie informujemy, że ze względu na wzrost liczby zakażeń COVID-19 ZGKLiC w Lublińcu od 12 października br. wstrzymuje do odwołania bezpośrednie odczyty wodomierzy dokonywane przez Inkasentów
w budynkach Odbiorców Usług.
W związku z powyższym prosimy Odbiorców Usług o dokonanie samodzielnego odczytu wodomierza i podanie tej informacji bezpośrednio do Inkasenta.
Inkasenci:
Piotr Furman: 668-807-886
Dariusz Lizurek: 668-807-884
Dariusz Monkos: 606-179-435
W przypadku nie otrzymania aktualnego stanu wodomierza, Inkasent wystawi fakturę zgodnie ze średnim zużyciem z poprzednich 3 miesięcy.
Dział Obsługi Klienta
Lubliniec, dnia 10.04.2020r.
ZGKLiC informuje, że w związku z rozpoczynającym się sezonem letnim jest możliwe jednorazowe zwolnienie z opłaty za odprowadzanie ścieków w przypadku jednokrotnego napełniania basenu wodą wodociągową.
Wniosek można złożyć tylko jeden raz w sezonie letnim w terminie do dnia 31.08.2020r.
ZGKLiC zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania wniosków w przypadku pogorszenia sytuacji hydrologicznej.
W przypadku basenów o dużej pojemności (tj. powyżej 15 m3) lub kilkukrotnego napełniania basenu, zalecane jest opomiarowanie poboru wody podlicznikiem ogrodowym.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy dzwonić pod nr 351- 40-12;
351- 40-11 w godzinach od 7:00 do 15-00.
JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK:
Wniosek Standardowy - przed napełnieniem basenu
- Przed napełnieniem basenu należy złożyć wniosek o nienaliczanie opłaty za kanalizację sanitarną na potrzeby napełniania basenu kąpielowego, który dostępny jest w zakładce do pobrania na naszej stronie www.zgklic.pl oraz w siedzibie ZGKLiC.
- Po odliczenie opłaty za odprowadzone ścieki należy zgłosić się po napełnieniu basenu z bieżącym stanem licznika do Działu Obsługi Klienta w celu wystawienia faktury.
Wniosek Elektroniczny - po napełnieniu basenu
- Zaloguj się do swojego konta w E-BOK
- eBOK->
- Zgłoszenia->
- Rejestruj nowe zgłoszenie->
- Wniosek o nienaliczanie opłaty za kanalizację sanitarną - basen)
- Wypełnij wniosek
- Kliknij Zatwierdź
- Po weryfikacji wniosku, zostanie wystawiona faktura i udostępniona w serwisie E-BOK oraz przesłana na adres email.
Dział Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Zarządu Gospodarki Komunalnej,
Lokalowej i Ciepłownictwa w Lublińcu ul. Spokojna 2, pokój nr 8.
tel. (034) 351 40 11
(034) 351 40 12
e-mail: dok@zgklic.pl
Godziny otwarcia DOK: poniedziałek – piątek, 7.00 – 15.00
W godzinach otwarcia w Dziale Obsługi Klienta :
- Pomożemy wypełnić wnioski
- Objaśnimy procedury postępowania
- wystawimy fakturę
- przyjmiemy wnioski,
- w razie konieczności skontaktujemy z pracownikiem merytorycznym odpowiedzialnym za załatwienie sprawy.
W biurze można podpisać umowy, odebrać dokumenty, opinie, decyzje.